Topné těleso Liaz M634, 636, 637, 640, hlavice obloukové
Topné těleso pro ohřev chladící kapaliny motorů LIAZ, 1000W, 230V
Topné těleso Liaz
Příkon topného tělesa: 1000 W (1 kW)
Napětí: 230 V
Průměr otvorů uchycení: 9 mm
Topné těleso je určeno k ohřevu chladící kapaliny v motorech autobusů a užitkových vozidel s motory řady M 1.2 pro usnadnění startu v zimním období při poklesu teplot pod -10 °C. Jedná se o motory Liaz M, MŠ 630; M, MŠ 634; M, MŠ 635; M, MŠ 636; M, MŠ 637; M, MŠ 638; M, MŠ 640; M, MŠ 640F; ML 634.
Topné těleso je určeno pro motory vyrobené po roce 1988 (nálitek na boku bloku motoru)
Doba ohřevu chladící kapaliny z -5 °C na optimální teplotu +40 °C je asi 1 hodina.
Topné těleso určené pro přímý ohřev chladicí kapaliny v motorech autobusů a užitkových vozidel /motory Liaz/. Montáž do nálitku na bloku motoru. Topné větve jsou nerezové, svorkovnice litinová.
Topné těleso se skládá z topného článku, který je připevněn do ocelolitinové hlavice, kryjící vývody topného tělesa. Hlavice je opatřena zdvojenou ucpávkovou vývodkou pro připojovací kabel a víčkem, které kryje hlavici proti stříkající vodě.
Topné těleso Liaz M634, 636, 637, 640, hlavice obloukové
Topné těleso pro ohřev chladící kapaliny motorů LIAZ, 1000W, 230V
Topné těleso Liaz
Příkon topného tělesa: 1000 W (1 kW)
Napětí: 230 V
Průměr otvorů uchycení: 9 mm
Topné těleso je určeno k ohřevu chladící kapaliny v motorech autobusů a užitkových vozidel s motory řady M 1.2 pro usnadnění startu v zimním období při poklesu teplot pod -10 °C. Jedná se o motory Liaz M, MŠ 630; M, MŠ 634; M, MŠ 635; M, MŠ 636; M, MŠ 637; M, MŠ 638; M, MŠ 640; M, MŠ 640F; ML 634.
Topné těleso je určeno pro motory vyrobené po roce 1988 (nálitek na boku bloku motoru)
Doba ohřevu chladící kapaliny z -5 °C na optimální teplotu +40 °C je asi 1 hodina.
Topné těleso určené pro přímý ohřev chladicí kapaliny v motorech autobusů a užitkových vozidel /motory Liaz/. Montáž do nálitku na bloku motoru. Topné větve jsou nerezové, svorkovnice litinová.
Topné těleso se skládá z topného článku, který je připevněn do ocelolitinové hlavice, kryjící vývody topného tělesa. Hlavice je opatřena zdvojenou ucpávkovou vývodkou pro připojovací kabel a víčkem, které kryje hlavici proti stříkající vodě.